Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tremolor de pluja i poema



 

Avui el cel m'ha deixat escoltar el cant d'aquesta nova tardor, i això em convida a recordar uns versos d'un gran poeta.
 
 

Il.lustració Aron  Wiesenfeld

  
Llueve, llueve dulcemente...

...El agua lava la yedra;
rompe el agua verdinegra;
el agua lava la piedra...
Y en mi corazón ardiente,
llueve, llueve dulcemente.

Está el horizonte triste;
¿el paisaje ya no existe?;
un día rosa persiste
en el pálido poniente...
Llueve, llueve dulcemente.

Mi frente cae en mi mano.
¡Ni una mujer, ni un hermano!
¡Mi juventud pasa en vano!
—Mi mano deja mi frente...—
¡Llueve, llueve dulcemente!

Tarde, llueve; tarde, llora;
que, aunque hubiera un sol de aurora
no llegaría mi hora
luminosa y floreciente.
¡Llueve, llora dulcemente!


De: Olvidanzas






Ja ens acompanya la tardor, un temps de transició i transformació, en la qual els boscos ens regalen noves gammes de colors, on la terra desprèn una olor primitiva i on les pluges ens omplen de serenitat i repòs.
Que la tardor ens aporti noves il.lusions i projectes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si vols fer aportacions i comentaris, pots incorporar-los en aquest espai i en breu els veuras penjat. Gràcies per compartir les vostres opinions